12. Reklamacje i Gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty posiadające gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy zgłosić pisemnie lub elektronicznie na adresy Sprzedawcy wskazane w niniejszym regulaminie.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
5. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
7. W przypadku, gdy na Produkt są udzielane specjalne warunki gwarancji, informacja o nich, jest zawarta przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołącza także kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.
Reklamacje należy kierować na adres:
Centrala Logistyczna Decority
Świętokrzyska 92
34-300 Żywiec
FORMULARZ REKLAMACJI – POBIERZ TUTAJ