12. Reklamacje i Gwarancja  


1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty posiadające gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 

2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy zgłosić pisemnie lub elektronicznie na adresy Sprzedawcy wskazane w niniejszym regulaminie.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

5. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

7. W przypadku, gdy na Produkt są udzielane specjalne warunki gwarancji, informacja o nich, jest zawarta przy opisie Produktu w Sklepie. Sprzedawca dołącza także kartę gwarancyjną do sprzedanego Produktu.

 

Reklamacje należy kierować na adres:

Centrala Logistyczna Decority 
Świętokrzyska 92
34-300 Żywiec

FORMULARZ REKLAMACJI – POBIERZ TUTAJ