Zwroty i reklamacje
W przypadku ZWROTÓW prosimy o odesłanie paczki wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu (do pobrania poniżej) na podany adres zwrotu.
Adres do zwrotu:
Centrala Logistyczna Decority
Świętokrzyska 92
34-300 Żywiec
Na zwrot towaru przysługuje Państwu 30 dni od dnia odebrania paczki.
Zwrot towaru dokonywany jest na koszt klienta.
Na wszystkie nasze produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
Towar kupiony w sklepie internetowym „Decority” podlega zwrotowi, nie podlega wymianie.
Środki za zamówienie zwracamy zwykle w ciągu 3-4 dni roboczych (maksymalnie w ciągu 14 dni) od dnia otrzymania zwrotu.
W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy decority@decority.pl.
Zwrotowi nie podlegają towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Konsumenta (np. wyroby szyte, haftowane w jakikolwiek sposób modyfikowane itp.).
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz U. poz. 827).